loading...
خبرناز
sahim6 بازدید : 36 جمعه 11 اسفند 1402 نظرات (0)


اگر علاقه مند به دانستن محدوده قیمت خرید و فروش املاک در قبرس شمالی هستید، بهتر است ابتدا انواع ملک و هر آنچه را که نیاز دارید در این صفحه بررسی کنید و سپس قیمت هر نوع ملک در قبرس را بررسی کنید. . با آخرین تغییرات بازار

انواع املاک مسکونی با در نظر گرفتن زمان تحویل ملک

املاک موجود است

توابع آماده برای استفاده و متعلق به سازنده یا شرکت است. اگر ملکی آماده از یک شرکت ساختمانی خریداری کنید، معمولا دوره بازپرداخت بدون بهره دارید. با این حال، اموال خریداری شده از یک شخص فقط به صورت نقدی قابل فروش است.

املاک قبل از خرید

املاکی که شرکت ساختمانی قصد ساخت آن را دارد و طی برنامه ریزی خود زمان تحویل را به صورت دقیق و شفاف اعلام می کند. در صورت عدم تحویل واحد تا تاریخ مشخص شده، شرکت شما را جریمه خواهد کرد (قبرس شمالی هیچ کمبودی برای تحویل به موقع نداشته است. این پروژه که زمان ساخت آن مصادف با همه گیری کرونا بود، با چند ماه تاخیر تحویل داده شد در حالی که شرکت ساختمانی غرامتی را به مالکان پرداخت کرد.

برخی از مزایای خرید قبل از خرید عبارتند از: خرید با قیمت کمتر از قیمت واقعی، امکان انتخاب مصالح ساختمانی و تغییرات جزئی در طرح و امکان خرید و فروش. ملک تا زمانی که ملک آماده شود.

نقشه های ارائه شده توسط سازنده به عنوان مدل های ساخت سه بعدی در طول ساخت پروژه به شدت بررسی می شود. در بسیاری از موارد، رندر سه بعدی زیباتر است. پس به تصاویر ارائه شده اعتماد کنید.

نوع ملک مسکونی بر اساس ساخت و نوع

یک آپارتمان در یک ساختمان

این نوع املاک معمولا قیمت پایین تری نسبت به سایر املاک دارد. آنها فاقد امکانات رفاهی هستند و معمولاً محدود به پارکینگ سرپوشیده، پنل های خورشیدی و سیستم اینترکام هستند. البته آپارتمان هایی با استخر نیز وجود دارد. محل آنها معمولاً در مرکز شهر است و برای کارمندانی که ماشین یا شاگرد خود را ندارند گزینه بسیار مناسبی است.

شهر مسکونی شامل چندین برج با امکانات هتل

این املاک به دلیل قیمت و تجهیزات و همچنین گزینه های پرداخت، خریداران زیادی را به خود جذب می کند. صنایع بزرگی مانند پروژه سزار بلو، پروژه یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه هایی از مهندسی عمومی هستند. اکثر این پروژه ها دارای بازپرداخت بدون بهره تا 84 ماه بوده و بهترین و ارزان ترین گزینه برای مشتریان محسوب می شوند.

امکانات این پروژه شامل کلیه امکانات یک هتل پنج ستاره می باشد. شامل: مکان های ورزشی (گلف، تنیس و ...)، سالن های ورزشی مجهز، استخرهای مختلف روباز و سرپوشیده، پارک آبی، زمین بازی کودکان، مهدکودک، سوپرمارکت، داروخانه، خودپرداز بانک، حمام، سونا، جکوزی و همه چیز. ما برای یک زندگی آرام و شاد به آن نیاز داریم.

شهرک مسکونی دو طبقه

بسیاری از مناطق در قبرس شمالی به دلیل حفظ ساختار جزیره اجازه ساخت بیش از دو طبقه را ندارند. از جمله مناطقی مانند Snetpe و اطراف آن و همچنین Yeni Boaz و Otoken و اطراف آنها. در این مناطق، ساخت و ساز تنها در 35 درصد از زمین مجاز است و سازندگان باید در محدوده باقیمانده، تأسیساتی مانند پارک، استخر، محوطه باربیکیو، جاده بهداشت، کافه و سایر تأسیسات بسازند.

آنچه برای خریداران جالب است این است که سهم مالک زمین در این پروژه بسیار بالا است، زیرا اسناد ملک در قبرس شمالی عالی است.

در قدرالسهم تعداد ساختمان‌های مسکونی بر مساحت کل پروژه تقسیم می‌شود و در نتیجه مالکان این ساختمان‌ها نسبت به پروژه‌های برج سهم بیشتری از زمین دارند.

شهرک ها معمولاً امکانات کاملی دارند و معمولاً به ساحل بسیار نزدیک هستند (چون در مناطق نزدیک به ساحل اجازه نمی دهند (دو طبقه) امکاناتی از سوپرمارکت گرفته تا ایستگاه شارژ ماشین های برقی.

ویلا

قبرس شمالی به دلیل طبیعت تمیز، امنیت بالا و نرخ مالیات پایین، افراد زیادی را جذب می کند که به دنبال تجمل و آرامش هستند. ویلاهای ساخته شده در سونپه بسیار زیبا و مدرن هستند و بیشتر مشتریان آن انگلیسی و آمریکایی هستند.

ما طیف گسترده ای از گزینه های ویلا را در تمام شهرها و مناطق قبرس شمالی برای شما داریم. بسیاری از آنها برای فروش خصوصی نزد ما هستند و همه چیز مطابق با سلیقه و شرایط شما، از ویلاهای مقرون به صرفه گرفته تا ویلاهای فوق لوکس، در لیست Euromay موجود است.

سوال بسیاری از عزیزان این است که آیا خرید ملک آماده بهتر است یا ملکی دارای مالکیت؟

باید بدانید که اگر نگران مسائلی مانند عدم تحویل به موقع هستید یا برخی از افراد در فروش املاکی که قبلا خریداری کرده اند چنین مشکلی دارند، در مورد قبرس شمالی بسیار در اشتباه هستید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران املاک حمایت می کند.

علاوه بر اعطای مالکیت زمین و اسناد مالکیت، پس از پرداخت 35 درصد از ارزش ملک، برای شما شماره شناسایی ملک صادر می کنند و پس از دریافت شماره شناسایی ملک از اداره ثبت اسناد و املاک قبرس شمالی، شخص دیگری نمی تواند خرید یا ملک خود را بفروش

علاوه بر این، دولت مبلغی معادل ارزش کل پروژه را در بانک از مجریان مسدود کرده است تا در صورت تاخیر در اجرای پروژه به هر دلیلی، هزینه ها از کسانی که پولشان بلوکه شده است به سرمایه گذاران پرداخت شود.

اگر قصد خرید ملک را به قصد سرمایه گذاری یا ساخت سکونت یا هر دو دارید، بهتر است زمان را تلف نکنید. فرصت ها همیشه در دسترس نیستند و قوانین ملک و مهاجرت در قبرس شمالی هر روز سخت تر می شود. با این مزیت بزرگ که قوانین جدید شامل حال گذشته نخواهد شد.

سوالات متداول در مورد قیمت املاک و مستغلات در قبرس شمالی

قبرس شمالی کجاست؟

قبرس شمالی مقصد بسیاری از سرمایه گذاران و گردشگران از سراسر جهان است. این کشور در شمال جزیره قبرس واقع شده است. قبرس در دریای مدیترانه واقع شده و با ترکیه، اسرائیل، مصر و یونان مرز زمینی دارد. اکثر سرمایه گذاران املاک و مستغلات در قبرس شمالی از اسرائیل، انگلیس، آلمان و روسیه هستند. خرید ملک در قبرس شمالی توسط ایرانیان در سال های اخیر بسیار پررونق بوده است.

جالب است بدانید که قبرس شمالی توسط مجله Life & Investment به عنوان یکی از بهترین نقاط جهان برای بازنشستگی در سال 2020 شناخته شده است. دلایل این انتخاب عبارتند از: تدابیر شدید امنیتی، هزینه های پایین زندگی، آب و هوای خوب بدون آلودگی، تراکم کم جمعیت و عدم فشار سیاسی.

حدود پنجاه سال پیش (1974) درگیری بین یونان و ترکیه در قبرس رخ داد. این درگیری به دنبال تحریکات بریتانیا برای تضعیف قدرت در قبرس صورت گرفت. قبل از درگیری، ارزش پوند قبرس بسیار بیشتر از پوند انگلیس بود، اما اکنون پوند قبرس کاملاً کاهش یافته است!

پس از این درگیری، ایالت قبرس شمالی در قسمت شمالی جزیره با مردم ترک زبان ایجاد شد. قبرسی های یونانی زبان در قسمت جنوبی جزیره که کوهستانی است زندگی می کنند. قبرسی ها ترکی یا یونانی صحبت می کنند اما اصالتا ترک یا نونان نیستند و مانند اعراب ایرانی هستند.

خرید زمین به صورت اقساطی بهتر است یا نقدی؟

خرید نقدی یا اقساطی فرقی نمی کند. اما به یاد داشته باشید که پیش‌سفارش همیشه به نفع شماست! با پیش خرید به خصوص در ابتدای معرفی پروژه که خانه آماده تحویل است، این امکان را دارید که خانه را با قیمتی بسیار کمتر خریداری کنید.

به علاوه، وقتی خانه ای را با پول نقد خریداری می کنید، تخفیف زیادی دریافت می کنید. برای پیش خرید می توانید از 3 تا 5 درصد تخفیف فوری از قیمت درج شده برخوردار شوید. به علاوه، از معاملاتی مانند حمل و نقل رایگان با همه لوازم خانگی استفاده کنید.

آیا می توانیم از بانک قبرس شمالی برای خرید اقساطی وام بگیریم؟

از نظر قانونی هیچ منعی برای این کار وجود ندارد، به شرطی که 70 درصد مبلغ ملک را پرداخت کنید. اما به عنوان یک مشاور، ما آن را به شما پیشنهاد نمی کنیم. زیرا خود شرکت های ساختمانی اقساط بلند مدت بدون بهره را به شما پیشنهاد می دهند و شما می توانید با پرداخت تنها 30 تا 40 درصد ارزش ملک قرارداد را بگیرید و مابقی را با اقساط بدون بهره بدون نیاز به طی مراحل اداری بانک بپردازید. وام. .

به یاد داشته باشید که نرخ بهره بانکی در قبرس شمالی حدود 7 درصد است. بنابراین، استفاده از شرایط پرداخت ارائه دهندگان به نفع شماست.

شرایط خرید ملک در قبرس برای خارجی ها چیست؟

لازم به ذکر است که تمامی اتباع خارجی و قبرسی می توانند به مدت نامحدود در بازار املاک قبرس شمالی شرکت کنند. از این نظر فقط دو تفاوت اصلی بین خارجی ها و قبرسی ها وجود دارد.

ابتدا فرد خارجی باید یک چک سابقه از کشور مبدا تهیه کند. علاوه بر این، اگر ملک در نزدیکی ایستگاه پلیس، مراکز نظامی یا مؤسسات مهم سیاسی قرار داشته باشد، خارجی سند را دریافت نمی کند و نکته دیگر این است که هر خارجی فقط می تواند یک سند بگیرد، در حالی که قبرسی ها می توانند تعداد نامحدودی سند واقعی داشته باشند. امور مربوط به اموال

نگران نباشید، ما از قبل بررسی می کنیم و املاکی را که سند ندارند به شما نشان نمی دهیم. همچنین یک وکیل معتبر و قوی شرکت ما تمامی مراحل را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام خواهد داد.

آگهی املاک ارزان در قبرس شمالی را دیدیم. به نظر شما ارزش خرید دارد؟

دوستان عزیز، قیمت ارزان بدون دلیل، قیمت گران بدون خرد وجود ندارد. ارزان ترین ملکی که خریداری می کنید رشد قیمتی نخواهد داشت. ممکن است مجبور شوید کمتر از آنچه خریده اید بفروشید. زیرا دارایی دست دوم ارزش سازمانی یک دارایی جدید را ندارد. و صاحب خانه به انتخاب خود بهای آن را می پردازد.

ضمناً بنگاه املاک مستعمل به دلخواه از آن پورسانت می گیرد. و شما می توانید ملک را با قیمت کمتری خریداری کنید اما مشکلات زیادی از جمله تعمیرات و عدم پشتیبانی فنی فروشنده خواهید داشت.

اگر قصد خرید و زندگی دارید، باید بدانید که با ملک زیر 125 هزار پوند، اقامت شما همیشه موقت است و باید هر ساله آن را تمدید کنید و فقط کسانی که ارزش ملکشان بیش از 125 هزار پوند است می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند. اقامت پس از 5 سال.

ما همچنین دارایی های مستعمل با کیفیت را در آرشیو خود داریم که در آن اطلاعات کاملی در مورد تمام جنبه های این ملک داریم. قیمت آنها متوسط ​​است اما ما کیفیت آنها را به شما تضمین می کنیم.

با این حال، نکته اول، دوم و سوم ما خرید از تولید کننده است. زیرا تنها با خرید از توسعه دهندگان پشتیبانی فنی و سیستم های بدون بهره دریافت می کنید. علاوه بر این، به دلیل روابط کاری گسترده با شرکت های ساختمانی، می توانیم بهترین تخفیف در قیمت سازمان های ساختمانی را برای شما داشته باشیم.

مزایای مهم خرید ملک در قبرس شمالی euromy.info


قبرس جزیره ای است که با کشورهایی مانند یونان، اسرائیل، ترکیه و مصر مرز آبی دارد و همین موقعیت باعث توسعه بنادر تجاری در قبرس شده است. قبرس شمالی کشوری مستقل از قبرس جنوبی است که در استفاده از برخی فناوری های مدرن از قبرس جنوبی و سایر کشورهای اروپایی جلوتر است.

به عنوان مثال، در صنایع دوستدار محیط زیست: تولید خودروهای الکتریکی مشابه تسلا (Gunsel) و همچنین ساخت خانه با چاپگرهای سه بعدی. یا در زمینه های پزشکی: فناوری مدرن IVF که گردشگران پزشکی را از سراسر جهان به قبرس شمالی جذب می کند.

در سال های اخیر مهم ترین چیزی که قدرت های جهانی و سرمایه گذاران خارجی را به جزیره قبرس هجوم آورده است، کشف منابع گازی فراوان در جنوب شرقی جزیره قبرس است. توافق بین دو کشور قبرس شمالی و قبرس جنوبی و منابع مورد علاقه در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

میانگین دما در تابستان 30 درجه و در زمستان 18 درجه است. در جزیره قبرس خورشید همیشه وجود دارد و به دلیل هوای پاک و عدم استفاده از موادی که لایه اوزون را از بین می برند. در مقایسه با کشورهای دیگر مانند استرالیا، نور خورشید اثرات مضر کمتری دارد.

هیچ کارخانه و صنعت آلاینده ای در قبرس وجود ندارد و طبق اصول زیست محیطی خودروهای بالای 5 سال اجازه ورود به جزیره را ندارند.

جاذبه های طبیعی قبرس

تمیزترین دریاها و سواحل: بر اساس گزارش های کمیسیون اروپا و آژانس محیط زیست اروپا (EEA)، قبرس با 99.1٪ با کیفیت ترین دریاها و اقیانوس ها در اتحادیه اروپا دارد.

طبیعت وحشی: دلفین ها، لاک پشت ها و فلامینگوهای مهاجر یا آفتاب پرست و بز کوهی از حیوانات بومی و گونه های منطقه ای منطقه هستند. بخشی از طبیعت کامل این جزیره زیبا، گونه های کمیاب قارچ و سبزیجات خوراکی و همچنین گل های تزئینی است.

مکان تاریخ و فرهنگ

بر اساس اساطیر یونان باستان، جزیره قبرس زادگاه آفرودیت، الهه عشق بوده است. معابد یونانی (مانند بلاپاییس در گیرنه) و شهرهای رومی (مانند سالامی در فاماگوستا) بسیار زیبا هستند. کاخ وونی در لفکا کاخی است که در زمان رژیم ایران در جزیره ساخته شده است. علاوه بر این، در این کشور ساختمان های نظامی زیادی مانند St. هیلاریون و بوفونتو در گیرنه.

جدای از آثار تاریخی، می توان از فرهنگ غنی مردم قبرس که تلفیقی از فرهنگ یونانی، ترکی و انگلیسی است صحبت کرد که گردشگران و مهاجران زیادی را از سراسر جهان به این کشور زیبا می کشاند.

غذای ارگانیک و سالم مدیترانه ای قبرسی که با استفاده از غذاهای محلی و بدون افزودنی تهیه می شود، یکی از دلایل سلامت عمومی خوب و طول عمر بیشتر قبرسی ها است.

امنیت یکی از مهمترین مزایای سرمایه گذاری در ملک در قبرس شمالی است

مجله اکسپرس RA

پنجمین کشور امن جهان از نظر عوامل: واکنش دولت به بلایای طبیعی، نظام سلامت، میزان جرم و جنایت و تهدیدات تروریستی.

Money Observer UK

این کشور با توجه به عوامل زیر در بین کشورهایی با جمعیت کمتر از 5 میلیون نفر، امن ترین کشور جهان است: انتشار کربن، امید به زندگی، پلیس ملی، مرگ و میر ناشی از ترافیک، سرقت و حمله.

فوربس ایالات متحده

امن ترین و سودآورترین منطقه ساحلی در جهان برای سرمایه گذاری بسته به عوامل: امکانات پزشکی بالا، زیرساخت های توسعه یافته توریستی، از جمله باشگاه ها، امکانات ورزشی با کیفیت، کازینو و هتل های لوکس با قیمت های مقرون به صرفه.

طبق آمار انجمن املاک و مستغلات قبرس شمالی، از زمان شیوع ویروس کرونا، نرخ رشد سالانه قیمت ملک قبل از خرید بیش از 50 درصد در سال بوده است و نرخ رشد سالانه قیمت املاک موجود حتی بیشتر شده است. . 15 درصد در سال

اجاره ملک در قبرس شمالی بین 7 تا 8 درصد ارزش ملک در سال است. خرید، فروش و اجاره ملک به پوند انگلیس انجام می شود و در اسناد مربوطه به پوند انگلیس ثبت می شود.

امکان پرداخت نقدی ملک، خرید اقساطی و پیش خرید ملک با پرداخت حداقل 35% از مبلغ کل ملک امکان پذیر است. یکی دیگر از مزیت های خرید ملک در قبرس شمالی این است که می توانید پس از پرداخت حداقل 35 درصد از ارزش ملک، برای خود و خانواده خود درخواست اقامت دهید. و مازاد ملک را به صورت اقساط بلند مدت بدون بهره به شرکت ساختمانی بپردازید.

طبق قانون قبرس شمالی، پس از انجام اولین پرداخت، مالک مستقیم ملک می شوید. و اسناد و شناسه ملک به نام شما صادر می شود. قرارداد شما با فروشنده در سازمان ثبت ثبت خواهد شد.

این قانون برای خریدار وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که فروشنده ملک را به چند نفر نمی فروشد. قوانین حاکم بر قبرس شمالی همیشه به نفع سرمایه گذاران و مهاجران بوده است.

یکی از مزایای دیگر خرید ملک در قبرس شمالی دریافت گواهینامه یک صفحه ای مالکیت و تصدی به نام خریدار خارجی می باشد. طبق قوانین دولت قبرس، سند مالکیت برای سرمایه گذاران خارجی و شهروندان قبرسی یکسان است. و همچنین پس از فوت خریدار در صورت وجود وصیت بر اساس وصیت بین ورثه تقسیم می شود. در صورت عدم وجود وصیت، دولت اموال را به طور مساوی بین ورثه تقسیم می کند.

دولت قبرس بر خلاف کشورهایی مانند گرجستان، ترکیه و... خریداران خارجی هیچ سود مالکیتی نخواهند داشت.

فرآیند خرید ملک و دریافت مسکن سریع و آسان است، از جمله مزایای دیگر سرمایه گذاری در قبرس شمالی. پس از پرداخت 35% از مبلغ کل، ملک مورد نظر به نام مشتری ثبت می شود. پس از آن می توان مراحل اقامت را تکمیل کرد که بین سه هفته تا دو ماه طول می کشد. علاوه بر این، فرآیند تنظیم قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی بسیار ساده است.

خارجی ها به راحتی می توانند مالکیت شرکت و مالکیت 100 درصدی اموالی که خریداری می کنند داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است که در دبی، یونان، ارمنستان و کشورهای اروپایی اسناد ملکی همان ورثه یافت نمی شود. برای خریدار ارسال می شود.

پلیس مهاجرت قبرس شمالی با توجه به ملکی که به نام شما ثبت شده است، پروسه اجازه اقامت شما و خانواده تان را انجام خواهد داد. بنابراین از نظر قانون، این کار با دقت و تحت کنترل کامل قانون انجام می شود که بستر مناسبی را برای تشویق و بهره مندی سرمایه گذاران خارجی از کشورهای مختلف اروپایی، روسیه و ایران ایجاد کرده است.

هزینه های اضافی هنگام خرید ملک در قبرس شمالی

هزینه نقل و انتقال برای اتباع خارجی معادل 12 درصد قیمت ملک و برای ملک دوم و جدید به همین میزان است. ذکر این نکته ضروری است که 6 درصد از این مبلغ باید هنگام ثبت قرارداد و 6 درصد مابقی در هنگام دریافت سند پرداخت شود. علاوه بر این، 5% ارزش ملک (فقط یک بار) و نیمی از هزینه ابطال تمبر برای املاک جدید قابل پرداخت است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 326
  • بازدید ماه : 1,270
  • بازدید سال : 14,714
  • بازدید کلی : 35,927