loading...
خبرناز
sahim6 بازدید : 72 شنبه 30 دی 1402 نظرات (0)

متن آهنگ مهراد جم داره بارون میزنه نم نم خیابونا چه سردن

داره بارون میزنه نم نم خیابونا چه سردن
دارم از اون کوچه رد میشم که تورو توش گمت کردم
خالیه دستم منو ببین چه خستم وای اگه نباشی میگیره نفسم
من هواییتم خودت میدونی بی شک خسته ام دیشب ولی صبحا به امید تو از خواب پا میشم
زدی آتیشم آره دارم دود میشم من هواییتم هی
فقط مال من بودی قبلا دور شدی ازم کم کم پس گرفتی دلتو از من وای به حالت قلبم
من هواییتم خودت میدونی بی شک خسته ام بی شک ولی صبحا به امید تو از خواب پا میشم
زدی آتیشم آره دارم دود میشم من هواییتم هی

 آهنگ جدید مهراد جم به نام «داره بارون میزنه نم نم خیابونا چه سردن»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 303
  • بازدید ماه : 1,247
  • بازدید سال : 14,691
  • بازدید کلی : 35,904