loading...
خبرناز
sahim6 بازدید : 541 شنبه 26 تیر 1400 نظرات (0)


هر 200 الی 300 ساعت یکبار روغن را تعویض نمایید. شرکت های مشاور و متخصصین فنی آنها می توانند در این زمینه شما را راهنمایی نمایند. برای این منظور لازم است آموزش های لازم به کارکنان مجموعه و اپراتور های پمپ داده شود، تا ضمن آشنایی اولیه با اجزای پمپ، در صورت بروز هرگونه مشکل، در مراحل ابتدایی آن را شناسایی نموده تا از وارد آمدن ایرادات بیشتر و آسیب های جدی به سیستم جلوگیری شود. از شما همراهان عزیز خود دعوت می نماییم که ما را تا پایان مطالب پیش روی خود همراهی نموده و اطلاعات بسیار جالبی را در این خصوص به دست آورید. همچنین چفت و بست های پمپ در نقاط اتصال، باید به شکل کامل پمپ را مهار نموده تا از وارد آمدن هر گونه نیروی جانبی در اثر کارکرد خود پمپ و … در مه پاش های صنعتی باید از یک یا چند پمپ قدرتمند استفاده کرد ، همچینن تعداد قطعات و میزان قدرت آنها نسبت به مدل خانگی و نیمه صنعتی کاملا متفاوت است. برای خرید و فروش پمپ کارواش صنعتی و نیمه صنعتی می توانید با در نظر گرفتن مدل انتخابی با کارشناسان و مهندسین از طریق راه های ارتباطی، تماس گرفته و در درب منزل پمپ به همراه تجهیزات لازم را تحویل بگیرید.

طول لوله های آب پاش را به اندازه 4/1 موقعیت قرارگیری آب پاش در نظر بگیرید. پس باید در تنظیم فشار آب دقت داشته باشید و فشار را کمی بیشتر در نظر بگیرید. استفاده از پمپ با بار مناسب: برای انتخاب پمپ کارواش، ابتدا با برآورد میزان فشار مورد نیاز، با توجه به کارکردی که از پمپ انتظار می رود (مثلاً در مورد کارواش ها می توان میزان فشار مجموع نازل ها را در نظر گرفت)، باید پمپی که فشار و دبی آبی مورد نظر را تامین می نماید را تهیه و نصب نمود. برای این منور باید توان موتور الکتریکی یا بنزین، به درستی برآورد شود تا امکان حرکت محور پمپ را دارا باشد. در این کارواش صنعتی استفاده نمود، باید اشاره کرد پر فروشترین پکیجی که مورد استقبال مشتریان قرار گرفته پمپ برتولینی و اینتر با الکتروتور موتوژن تبریز می باشد. برای تولید یک پمپ کارواش صنعتی باید دو جزء اصلی یعنی پمپ و موتور به شکل بهینه در کنار یکدیگر قرار گرفته و شروع به کار نمایند. این پمپ کارواش دارای قدرت بیشتری میباشد و به راحتی قابل حمل است چون نیازی به برق ندارد.

با استفاده از این وسیله کاربردی می­توان عملیات شستشو و رفع گیر شبکه انتقال فاضلاب را با سرعت بیشتری انجام داد. همان گونه که مشاهده می نمایید، از این وسیله کاربردی می توان در هر شرایطی که نیاز به اعمال آب با سرعت و شدت بالا داشته باشیم استفاده نمود. استفاده از پمپ کارواش صنعتی در کشاورزی: علاوه بر این موارد، می توان از این پمپ برای ایجاد فشار آب و انتقال آن در شبکه آبیاری قطره ای در کشاورزی استفاده کرد. توصیه می شود از انواع کوپله شده و آماده پمپ کارواش صنعتی استفاده کنید تا علاوه بر صرفه جویی در زمان برای انتخاب پمپ و موتور، از ایجاد گیر، ناهماهنگی اجزا و … کیفیت آب ورودی: یکی از مواردی که می تواند به اجزای داخلی انواع پمپ از جمله پمپ کارواش صنعتی آسیب وارد کند، ورود آب بی کیفیت و دارای املاح، شن و ماسه و فلزات سنگین به داخل سیستم است. کارواش صنعتی به طور کلی از دو جزء دارد. لوله های انتقال فاضلاب شهری، به مرور زمان و در اثر رسوب املاح و لجن، مسدود شده و لازم است برای حفظ کارایی شبکه، رفع گیر شوند. قطعی مکرر آب و روشن ماندن پمپ در حالتی که آبی در سیستم وجود ندارد، موجب وارد آمدن آسیب های جدی به آن می شود.

سبکی فوق العاده و نسبت سطح در هوا به صورت معلق در آمده است و با جذب گرمای اتاق، خنک سازی اتاق و افزایش رطوبت اتاق بدون خیس شدن سطح، سریع تبخیر می شود. همچنین سردی هوا نیز باعث کاهش سرعت رشد و تجمع طیور در یک نقطه میشود. تایمر آبیاری اوربیت جزو شناختهشدهترین تایمرها برای آبیاری گلدانها ، باغچه ، مزرعه و گیاهان است و توسط افراد زیادی در سراسر جهان استفاده میشود . حتی صاحب خانه های غیر متخصص نیز می توانند از عهده حفظ و نگهداری سیستم آبیاری قطره ای خانگی شان برآیند. شیلنگ های مخصوص آبیاری و انتقال آب کشاورزی. شیر های اتوماتیک با قابلیت زمان بندی مخصوص آبیاری هوشمند دارای باطری های برقی. کارشناسان فنی مجرب در این زمینه، من آشنایی با ویژگی های انواع پمپ و موتور، بهترین مدل ها را برای قرار گرفتن در کنار یکدیگر انتخاب می نمایند. بدون شک قیمت واترجت صنعتی از مدل های خانگی بیشتر بوده و در صورت استفاده از کارواش آب گرم هزینه خرید دستگاه کارواش بیشتر خواهد بود. پمپ واترجت کارواش دستگاهی است که مجهز به موتور الکتریکی سه فاز می باشد. نحوه نصب و راه اندازی پمپ کارواش صنعتی چگونه است؟ راه اندازی پمپ به شکل اصولی: راه اندازی اولیه پمپ به دست کارشناسان و تکنسین های فنی و تنظیم آن، موجب بالا رفتن راندمان و عمر مفید پمپ می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 301
  • بازدید ماه : 1,245
  • بازدید سال : 14,689
  • بازدید کلی : 35,902