loading...
خبرناز
sahim6 بازدید : 69 پنجشنبه 01 تیر 1402 نظرات (0)

متن آهنگ تو نباشی قلبم غم نداره مسعود صادقلو

تو نباشی قلبم غم نداره که داره هر چی که قشنگه یارم نداره که داره!♫!
خط چشماش شب دنباله داره !♫!
چشم بچه آهوت سم نداره که داره منو قد دنیا دوسم نداره که داره!♫!
سر به زیره یکم شیطونی داره !♫!
حالا حالاها باهات حالت مجنونه دلم حالا حالاها حواسش پی بارونه دلم!♫!
تنها اومدم شمال اما تو تهرونه دلم !♫!

دانلود اهنگ تو نباشی قلبم غم نداره مسعود صادقلو - رسانه موزیکدل

حالا حالاها باهات حالت مجنونه دلم حالا حالاها حواسش پی بارونه دلم!♫!
تنها اومدم شمال اما تو تهرونه دلم !♫!
هرچیو خواستم به دست آوردم پیش تو کم میارم با اینکه غدم!♫!
قبل تو خیلی غصه میخوردم رو زیاد بود تا الانشم نمردم!♫!
حالا حالاها باهات حالت مجنونه دلم حالا حالاها حواسش پی بارونه دلم!♫!
تنها اومدم شمال اما تو تهرونه دلم !♫!
حالا حالاها باهات حالت مجنونه دلم حالا حالاها حواسش پی بارونه دلم!♫!
تنها اومدم شمال اما تو تهرونه دلم !♫!

 آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام «تو نباشی قلبم غم نداره»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 1,271
  • بازدید سال : 14,715
  • بازدید کلی : 35,928