loading...
خبرناز
sahim6 بازدید : 57 شنبه 08 مهر 1402 نظرات (0)

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم کپشن بسیار جذابی بنویسید که هر کسی آن را خواند، بتواند بهترین نتیجه را بگیرد. در حقیقت برای پستهایتان باید به اندازهای کپشن بنویسید که اطلاعات کاملی درباره محتوای پست در اختیار کاربران قرار دهد و حتی حاوی دادههای جدیدی برای مخاطبینتان باشد. با استفاده از جدیدترین ابزارها می توانید به آسانی به رشد کسب و کار اینترنتی قرار کمک شایانی کنید. تا اینجا کار راهکار و تنظیمات بهینه برای افزایش فالوور اینستاگرام از ترکیه را خدمت شما توضیح دادیم . بهترین راه ممکن برای افزایش فالوور اینستاگرام، استفاده بهینه و دقیق از هشتگهای مرتبط است. هایلایت ­ها بهترین روش برای این منظور هستند. در واقع در این مسیر می­ توانید با دیگر پیچ ­ها کلیپ تولید کنید یا محتوای مشترک داشته باشید. از بزرگترین نمونههای موفق مارکت پلیس میتوان به آمازون (Amazon)، ایبِی (eBay)، فیلیپ کارت (Flipkart) یا علیاکسپرس (AliExpress) اشاره کرد. نظرات آنها را با دقت مطالعه کنید و از آن برای تولید بهترین محتوا برای جذب فالوور در آینده استفاده نمایید. ممکن است بخواهید به مخاطبان خود نحوهی ساخته شدن محصولتان را نشان دهید و یا شاید بخواهید نظرات کارکنان خود را منتشر کنید و شرایط سازمانی خود را تبلیغ کنید و به دیگران نشان دهید. اما اگر شما می­خواهید فالوورهای پیج خود را در زمان کوتاهی افزایش دهید، پیشنهاد ما به شما خرید فالوور واقعی است.

پس میتوانیم نتیجه بگیریم که افزایش فالوور اینستاگرام از راه خرید فالوور واقعی روش بهتری نسبت به خرید فالوور خارجی اینستاگرام است. اینجا چند نمونه ایرانی و خارجی این اپلیکیشنها را معرفی میکنیم. در دنیای اینستاگرام فالوور خارجی را، ما اینگونه معنی میکنیم که اگر پیج شما فالوور زیاد داشته باشد، باعث اعتماد و خرید مشتری میشود و این بهتر از نمایش صفحه شما به صدها نفر و بینتیجه ماندن آن است. به عنوان مثال در چند سال گذشته برای خرید لباس به بازار میرفتید اما الان فروشگاههای اینترنتی یا صفحات مختلفی در شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام هستند که میتوانید برای بررسی و خرید به آنها مراجعه کنید. محتواهایی مثل میمهای متداول، نقلقولهای الهامبخش و پستهایی که بهصورت حرفهای آموزش میدهند، همگی قالبهایی هستند که امتحان خودشان را پس دادهاند. پس به افرادی که در اینستاگرام صفحه شما را دنبال می کنند و پست و استوری های شما را می بینند همگی فالوور هستند، پس نقش مهمی را ایفا می کند. این نکته را فراموش نکنید که به جرات می­توان گفت اینستاگرام یک شبکه اینفلئونسرپرور است که تبادل زدن می تواند به رشد افرادی که با هم همکاری دارند، کمک بسیاری کند. همچنین یک هشتگ دارای یک زن و شو در رابطه با محتوای شما قرار دهید. بایو تنها قسمتی از صفحه اینستاگرام شماست که می توانید یک لینک قرار دهید پس باید نهایت بهره برداری را از این قسمت داشته باشید . ساختن یک هشتگ خاص نیز میتواند یکی از راهکارهای پروموشن برند در اینستاگرام باشد. پیشنهاد ما این است که هر از چند وقت یکبار مسابقه برگزاری کنید. • در قسمت explore میتوانید از یک هشتگ ساده استفاده کنید و ببینید خود اینستاگرام چه هشتگهایی را پیشنهاد میکند. با خرید فالوور فیک و ارزان قیمت می توان بخش اعظمی از بودجه خود را صرف امور دیگر پیج کرد.

اگر نیاز دارید که پیج شما در مدت زمان کوتاهی دیده شود خرید فالوور فوری می­تواند کمک کننده باشد. اگر دوست دارید سریعا پست های خود را وارد اکسپلور اینستاگرام کنید همین حالا روی دکمه زیر کلیک کنید. برای افزایش فالوور اینستاگرام، قبل از هر کاری، پروفایل اینستاگرام خود را سفارشی سازی کنید. یک برند معروف به طور متوسط هر روز یکبار پست منتشر میکند و اینکار فالوورهای او را به بیش از ۷۰۰ هزار فالوور فعال افزایش داده است. فالوورهای شما می خواهند که احساس کنند به حساب می آیند و شناخته شده هستند، و میتوانید از استوری ها استفاده کنید تا یک برنامه وفادار نام تجاری را داشته باشید که فقط به کسانی که محتوای شما را بررسی می کند جایزه دهد. ترکیه را استفاده می کنید به ربات دستور میدید که با کسانی که از این هشتگ در حداقل یکی از پستاشون استفاده کردند ارتباط برقرار کند … کسانی که قصد تجارت بین ایران و ترکیه دارند شامل دو دسته هستند . افزایش فالوور اینستاگرام از ترکیه مسئله ای هست که مخصوصا بعد از بالا رفتن قیمت دلار خیلی مورد توجه بیزنس من هایی قرار گرفت که تو فکر تجارت به ترکیه بودند ! در این مقاله قصد داریم لیست پر فالوور ترین پیج یا اکانت اینستاگرام در جهان را در اختیار شما قرار دهیم. اصلا موضوع مقاله همین هست دقیقا !

برای همین هست که اصلا جذب فالوور از طریق ربات خیلی ارزشمند هست ! بیایید با هم رو راست باشیم اگر بخواهید به صورت اورگانیک فالوور جذب کنید هم خیلی زمان بر است و هم کلی باید هزینه تولید محتوا در اینستاگرام بدهید. حفظ حضور: حتی اگر ارسال منظم محتوا دشوار باشد، حفظ حضور در اینستاگرام با ارتباط با دنبالکنندگان و استفاده از تاکتیکهای دیگر میتواند فالوئرهای فعلی را حفظ کرده و جذب دیگران را فراموش نکند. تشخیص فالوورهای تقلبی، تعیین نرخ تعامل، شناسایی دنبالکنندگان غیرفعال و غیره از ویژگیهای مهم برای مدیریت بهتر حسابهای اینستاگرام و افزایش اثربخشی استراتژی بازاریابی است. قطعاً شما پس از مدتی دنبالکنندگان خاص خود را پیدا میکنید که خریدار هستند، اما هنوز به آن حد از اعتماد نرسیدهاند که از خدمات شما استفاده کنند. با استفاده از علامت @ قادر به تگ کردن کاربران حاضر در تصاویر خود خواهید بود. در اینستاگرام داشتن پیجهای با فالوور زیاد راهی برای جلب توجه کاربران است و از الویت بسیار بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که عدم وجود هر یک از فاکتورهای بالا باید منجر به کاهش قیمت میشود. نکته آخر اینکه فراموش نکنید که اینستاگرام یک شبکه هوشمند است که شما برای رشد در آن باید تمامی دستورالعمل­ های آن را رعایت کنید. همچنین می توانید لینک شبکه های مجازی دیگر خود مثل فیسبوک، واتساپ، تلگرام و … به اصطلاح به مخاطب خود تایم لاین بدهید تا مخاطب پست شما را لایک و آن را برای بقیه ارسال کند. افزایش فالوور اینستاگرام بدون ریزش می تواند گاهی مطابق میل ما آسان نباشد و راه پر دردسری را برای ما ایجاد کند، ولی کاش بلد باشیم تا بدانیم چگونه فالوورهای پیج اینستاگرام خود را بدون صرف هزینه زیاد افزایش بدیم.

باتوجهبه کسبوکار خود از افرادی که در این حوزه فعال و موفق هستند دعوت کنید و نشان دهید مسیر موفقیت شما به کجا میرسد. بله تمامی افرادی که حسابت جاری یا شخصی دارند، می توانند اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنند. اینستاگرام از افرادی که به طور منظم در حال اشتراکگذاری محتوا با کاربران هستند، استقبال میکند و این میتواند تاثیر به سزایی در دیده شدن هر چه بیشتر حساب کاربری شما داشته باشد. نرخ مشارکت چیزی نیست جز حاصل مجموع کامنتها و لایک تقسیم بر تعداد فالوورهای یک صفحه که به راحتی برای هر پست منتشر شده، قابل محاسبه است در همین راستا هر چه بیشتر بودن فالوورهای یک صفحه میتواند نشان دهنده کمتر بودن این نرخ باشد که می تواند دلیل فیک بودن لایکها را برای اینستاگرام قابل تشخیص نماید. همه ما از پتانسیل های این رسانه بهخوبی آگاه هستیم و می دانیم که یک فعالیت گسترده در این شبکه تا چه حد می تواند سبب فروش بالا برای شرکت ها، کسب و کارها، استارتاپ ها و مجموعه ها شود. اگر واقعاً میخواهید فالوور های بیشتری در اینستاگرام به دست آورید، کسب و کار برند خود را به مردم اطلاع دهید تا با شما آشنا شوند. خواننده و ترانهسرای کلمبیایی، یعنی شکیرا در حال حاضر 55.8 میلیون فالوور در حساب کاربری اینستاگرام خود دارد. متفاوت بودن به این معنا است که خودتان باشید یعنی از خلاقیت و نوآوری خود نهایت استفاده را برای پیشرفت حساب کاربری اینستاگرام خود ببرید. در تبلیغات خود از برندهای فعال کمک بگیرید و فالوورهای تضمینی و مطمئن جذب کنید.

برندهای دیگر را فالو کنید و تعامل دوستانه برقرار کنید. هیچ وقت درخواست فالو کردن نکنید، زیرا کسی که تبلیغ را میبیند متوجه حرفه ای بودن شما می شود. باید با شما هم صادق باشم، شما قرار نیست برین اکسپلور و اگر هم کسی به پیج شما برسه، فالوورهای کم پیجتون باعث میشه نتونه به شما اعتماد کنه؛ همه میدونن که نداشتن مشتری بده و توی بازارهای رقابتی میتونه کاملا کشنده باشه. این روزها هر کسی لحظات خود را در این رسانه تصویری و ویدئویی به اشتراک می گذارد. شما میتونید هشتگی برای برند خود ایجاد کنید. ایجاد محتوایی جذاب و قابل اشتراک برای دیگران. برای مثال شما می­توانید از طریق insight اینستاگرام تایم خالی کاربران خود را مشاهده نمایید. در این مطلب میخواهیم روشهایی را به شما آموزش دهیم که به وسیله آنها میتوانید به صورت رایگان تعداد فالوور های خود را در اینستاگرام افزایش دهید. به طور مثال، میتوانید برخی از عکسها و ویدیوها را در سایر شبکههای اجتماعی به اشتراک گذاشته و از این طریق افراد جدید به صفحه اینستاگرام خود ارجاع دهید. مطالب خود را به گونهای طراحی کنید که تاثیر مثبتی بر روی مخاطبان داشته باشد. اکثرا این بازیگر محبوب را با فیلم "Wonder Woman" میشناسند. او با 22.7 میلیون دنبال و 360 پست به عنوان دومین بازیگر ترکیهای با بیشترین تعداد فالوور در اینستاگرام شناخته میشود. در حالت اول بی شک جامعه هدف و مشتریان شما مردم ترکیه هستند و قطعا شما به دنبال جذب مشتری از ترکیه هستید ! تفاوتی ندارد که صاحب یک پیج تجاری، استارتاپی، هلدینگ و یا فروشگاهی هستید. مطمئن باشید اگر این ۴ مرحله را پشت سر هم انجام بدهید نتایج فوق العاده ای خواهید گرفت به شرطی که صبور باشید و انتظار نداشته باشید یک شبه میلیون ها فالوور جذب کنید! اگر دارای پیج اینستاگرامی هستید احتمالاً تاکنون مشاهده کردهاید که ویدئوها ویو و کامنت بیشتری میگیرند؛ البته معمولاً تعداد لایکهای عکسهایی که در اینستاگرام منتشر میشود، بیشتر از ویدئو است؛ با این حال فالوورهای شما برای دیدن یک ویدئوی کوتاه هم باید حداقل یک دقیقه زمان صرف کنند.

چون بحرحال شما یک سرویس را تحت عنوان فالوور اینستاگرام بدون ریزش تهیه کردهاید و در صورت ریزش باید این ریزش جبران شود. تغییر استراتژی: برخی از افراد ممکن است در یک زمان معین ارسال محتوا را متوقف کرده و به استراتژیهای جدیدی برای جذب فالوئرها بدون ارسال محتوا متمایل شوند. البته شما با توجه به بعضی از جزئیات میتوانید تفاوت زیادی بین پروفایل خود و یک پروفایل غیرحرفهای ایجاد کنید. حال برخی پیجهای اینستاگرام وجود دارند که در حساب کاربری خود مشغول به کار هستند و از این راه به کسب درآمد میپردازند. به این دلیل که تهیه و دریافت این خدمات به صورت با کیفیت و با استفاده از شیوه های اصولی منجر به رشد حساب کاربری و پیج کاربران در اینستاگرام خواهد شد. در حال حاضر، کیفیت فوقالعاده فالوورهای این سایت ها به عنوان یکی از برترینهای موجود در بازار تلقی میشود. شما باید با توجه به نحوه استفاده و همچنین نوع استفاده خود اقدام به انتخاب یکی از سه مورد توضیح داده شده در ادامه بگیرد. 3.کامنت: در برخی از موارد افراد ترجیح می دهند تا زیر پست های دلخواه خود کامنت بگذارند. منطقی است که برای بیشتر دیدهشدن در اینستاگرام پست و استوری بیشتری منتشر کنید تا بیشتر به چشم فالوورهای فعال خود بیایید و فالوورهای جدید جذب کنید. برنامه های زیادی به صورت رایگان وجود دارد که میتوانید با دانلود از پلی استور محتوای خود را جذاب تر کنید. این بسیار مهم است که پیج شما در هر زمینه ای که فعالیت میکند برای مخاطبان جذاب باشد تا آن را فالو و دنبال کنند؛ برای مثال در یک پیج فروشگاهی طراحی عکس پروفایل و عکس محصولات و قیمت آنها بسیار در جذب مخاطب مفید است. در ابتدای کار اینستاگرام خیلی زود دست شما را می خواند و شما و پیجتان را یک جا از کار می اندازد.

خیلی از این سایتها به فکر فروش فالوورهای خود و کسب درآمد برای خود هستند و چندان به فکر تبعات این کار برای صفحه اینستاگرام شما نیستند. اولین مزیتی که برای خرید فالوور اینستاگرام از مای ممبر می خواهیم به شما بگوییم این است که شما می توانید شما در صورتی که سوالی از خرید فالوور داشته باشید یا با مشکلی روبرو شوید؛ می توانید از پشتیبانی 24 ساعته این وب سایت استفاده کرده و مشکل خود را حل کنید. از این رو با مراجعه به سایت خرید فالوور اینستاگرام، می توانید بهترین پنل های فالوور واقعی و باکیفیت را خریداری کنید. زمانی که این گروه پیج اینستاگرام خودش را راهاندازی کرد، از لینکدین برای تبلیغ صفحهی اینستاگرام خود استفاده کرد که راحتترین و بهترین گزینه محسوب میشد. هنگامی که یاد می گیرید چگونه فالوور بیشتری به دست آورید، مهم است که بدانید مخاطبان خود به چه چیزهایی بیشتر علاقه دارند. هشتگ ­گذاری امروزه یکی از روش­ های مطمئن است که می­تواند به دیده شدن پیج شما کمک بسیار بزرگی کند. همچنان منتظریم یک ربات همه کاره اینستا گرام مطمئن معرفی کنید. یک موقع شما یک قشر 90 درصدی تبلیغ محصول شما رو ببیند در ترکیه بدون شک شما باید کمپین تبلیغاتی حرفه ای داشته باشید .

روش دیگری که شویراد برای افزایش فالوور اینستاگرام بدون ریزش به شما پیشنهاد میکند استفاده از هایلایتهای مؤثر و جذاب است. پیشنهاد می کنیم برای مشاوره وقت رزور کنید و از مشاوران ما بیشتر راهنمایی بگیرید . چگونه فالوور برای حساب کاربری خود جمع آوری کنیم؟ کپشن یکی از مواردی است که میتواند نظر مخاطبان را به خود جذب کند و باعث افزایش فالوور اینستاگرام شود. کاربران خود را در نظر بگیرید و متناسب با ادبیات آن­­ها کپشن نویسی کنید. صفحاتی به شما نمایش داده خواهد شد که با ورود به آن قادر خواهید بود به حذف اکانت اینستا خود بپردازید. لایک و کامنت: با لایک و کامنتگذاری بر روی پستهای دیگران، به ارتباط با آنها بپردازید. پس بر روی تبلیغات تمرکز کنید تا بیشتر احساسات را درگیر کنید و همچنین محتوای منحصر به فرد شما را متمایز می کند. اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . در اختیار داشتن یک اکانت Business به شما این امکان را میدهد که به Insights اینستاگرام دسترسی داشته باشید. همانطور که گفته شد، شناخته شدن شما در اینستاگرام یک شبه اتفاق نمیافتد و مستلزم پایبندی به این قوانین و اصول است. همچنین او به عنوان یکی از زیباترین و جذاب ترین سوپرمدل های جهان شناخته می شود. همچنین به عنوان معروف ترین پیج های اینستاگرام ایرانی شناخته می شود. توجه داشته باشید که اینستاگرام به هیچ عنوان ارزشی برای هشتگهای تکراری قائل نمیشود. حال باید گزینه با عنوان Followers موجود در بخش فوقانی صفحه را لمس کنید. لازم به ذکر است برای تبلیغات هدفمند، استفاده از میکرو اینفلوئنسر های اینستاگرامی میتوانید گزینه مناسب و کم خرجی باشد. تبلیغات در اینستاگرامی یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد تعامل با مخاطبان هستند.

اینکار برای فالوورهای شما انگیزه و رقابت ایجاد میکند که با شما همراه باشند و در گفتوگوهایی که آغاز میکنید شرکت کنند؛ چون میتوانند امیدوار باشند که پستشان در صفحه شما مطرح میشود. تعامل مؤثر با برندهای مشابه کسبوکار شما، بهخصوص برندهایی که معروف و موفق هستند شما را بالا میکشد و حتی ایدهپرداز میکند. برندهای جهانی، افراد را در لوکیشنهای انتخاب شده هدف قرار میدهند. استفاده از هشتگ های محبوب: با استفاده از هشتگ های محبوب و مرتبط با موضوعاتی که به آن علاقه مند هستید، می توانید صفحه خود را در معرض بیشترین تعداد افراد قرار دهید و به این ترتیب فالوورهای بسیاری جذب کنید. با مطالب دروغین و به اصطلاح زرد اعتبار پیچ خود را کاهش ندهید. هشتگ ­گذاری را فراموش نکنید. پیج شما در مورد هر موضوعی است، باید هشتگ ­گذاری های لازم را انجام دهید. هر چه تعداد فالوور های اکانت شما افزایش یابد اعتبار صفحه شما کاهش می یابد. تعامل کردن با فالوورها و همکاران باعث افزایش بازدید اینستاگرام شما میشود. همانطور که میدانید افزایش بازدید ویدیو مساوی است با افزایش بازدید اینستاگرام و پروفایل شما، که در نهایت فالوور بیشتری برای شما به همراه میآورد. بعد از این که هشتگهای مناسب خود را پیدا کردید، آنها را سرچ کنید و هشتگهای مشابه را هم ببینید و در نهایت بهترینها را برای خود برگزینید. فعالیت حرفه ای در اینستاگرام کار ساده ای نیست و باید برای نحوه فعالیت خود استراتژی بازاریابی داشته باشید. تجزیه و تحلیل دقیق استراتژی محتوایی خود را تنظیم کنید تا ببینید چه چیزی برای مخاطب های تان بهتر است. را از طریق استوری به مخاطبان خود نشان دهید. حساب های جمعیتی: گاهی اوقات در مقابل این که تعدادی از افراد شما را فالو کنند، لازم است کاری انجام دهید. فالوورهای فعال شما که علاقهمند به ارتباط مستقیم با شما هستند، میتوانند در زمان واقعی با شما ارتباط برقرار کنند، نظر بدهند، سؤال کنند و شما را همراهی کنند.

را در بیوی خود قرار دهید و از این طریق فالوورها را به آنجا نیز هدایت کنید. اگر شغل شما عکاسی است یا نیاز به انتشار تصاویر قبل و بعد از کار دارید، با استفاده از تکنیکهایی میتوانید فید اینستاگرام خود را به وبسایتتان متصل کنید. حتی اگر مطالبی که میگذارید استانداردهای لازم را داشته باشد، باز هم برای دستیابی به موفقیت، نیاز است تا به طور مداوم و منظم در اینستاگرام فعالیت داشته باشید. در این بابت قابل به ذکر است برای اینکه پیج شما محک زده شود تا کاربران بفهمند فالوورهای شما تمام واقعی هستند، به لایکهای موجود در پستهای شما نگاه خواهند کرد. زمان محدود: ارسال محتوا منظم برای برخی افراد زمانبر و دشوار است. استوری اینستاگرام بیشتر از پست، تحت تأثیر زمان است. خرید فالوور اینستاگرام را بهتر است زمانی انجام دهید که در میانه مسیر هستید. خرید فالوور تضمینی را باید از سایت ­های معتبر انجام دهید. اگر محصول جدیدی دارید که میخواهید در بازارهای جهانی منتشر کنید از لوکیشن استفاده کنید و فالوورهای محلی بیشتری را مورد هدف قرار دهید. تصویری را آپلود کنید که در برگیرنده جنبه هایی از محصولی است که قرار است به زودی در اختیار افراد قرار گیرد. روش­ هایی که در پاراگراف­ های پیشین ذکر شد را می توان روش­ های تضمینی برای جذب فالوور برشمرد. استوریها، بخشی از اینستاگرام هستند که بیشتر مورد توجه کابران هستند و روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر آنها را مشاهده میکنند.

از طرفی فراموش نکنید که اینستاگرام با توجه به فعالیت­ های پیج به آن امتیاز می­دهد و همین باعث دیده شدن پیج شما خواهد شد. باید توجه داشته باشید که حذف فالوورهای جعلی اینستاگرام نرخ تعامل (engagement rate) صفحه اینستاگرام شما را افزایش میدهد و حساب شما را قدرتمندتر میکند. عکسها را قبل از پست ویرایش کنید. یکی از مطمئن­ ترین روش­هایی که برای جذب فالوور واقعی در اینستاگرام وجود دارد، اکسپلور است. پس متوجه شدیم که هشتگ نویسی اصولی، یکی از بهترین راه های برای جذب فالوور است. بهترین زمان ارسال را مشخص کنید. باید ماهیت پیج رو مشخص کنید و کمی صبور باشید و تولید محتوا کنید داخل پیج. ایده عالی دیگر این است که در حساب های دیگری که در شبکههای اجتماعی مختلف دارید، صفحه اینستاگرام خود را تبلیغ کنید. فراموش نکنید از هشتگها در استوریهای خود نیز استفاده کنید تا شانس دیده شدن توسط کاربرانی که آن هشتگ خاص را دنبال میکنند، داشته باشید. در این مطلب به بررسی فالوور های روح رسیدم از معایب داشتن فالوور های روح برای پیجتان رابررسی کردیم ،همان طور که در بالا بیان کردیم فالوور های روح بسیار برای پیج شما مضر میباشد و میتواند اعتبار پیج شمارا پایین بیاورد داشتن فالوور روح سبب میشود روزبه روز رشد پیج شمابه صورت نزولی باشد تا صعودی وهمچنین فالوور های روح بسیار تفاوت دارن با فالوور های فیک فالوور های فیک توسط افرادواقعی ساخته شدن ودارای پروفایل وآیدی مناسب و فابل فهم است امافالوور های روح آیدی های های دارندکه غیر قابل فهم هستند ونداشتن عکس پروفایل ازاصلی ترین دلایل فالوور روح محسوب میشود ویک ویژگی دیگر فالوور های روح که بسیار مهم است داشتن فالوینگ های بسیاراست،برای حذف فالوور های روح از سایت ونرم افزار ها استفاده نکید زیرا ممکن است فالوورهای واقعی پیج شمارانیز فالوور روح تشخیص دهد و آنها را حذف کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 333
  • بازدید ماه : 1,277
  • بازدید سال : 14,721
  • بازدید کلی : 35,934